Diffrent person need diffrent things to make them happy


Foto: @Rebecka Andersson
Modell: @Milian & Milton Andersson Hallström
Redigering: @Rebecka Andersson


Dagen började med att palla sig ur sängen 5 imorse, just sayi'n it wasn't easy! Men hade sedan en underbar dag på min praktikplats! Har ju tyvärr bara 2 dagar kvar på min praktik, BUHU. Ja, faktiskt är jag lite ledsen för det! Har blivit så fäst vid alla barnen, och trivs så bra, så det är helt galet. Känns som att jag har förändrats och mognat något fruktansvärt, så undrar hur det ska bli när jag börjar skolan igen, hmm.. återstår att se. Håller dock på att kolla upp lite jobb nu, ska nog söka lite jobb på Nova lund, lite macdonalds och kanske nån butik, men det är ju sjukt svårt att få jobb när man är under 18.. inget kul när man faktiskt VILL jobba. Nu har jag lite att göra! Later, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback