Det känns som att det finns inget jag skulle klara av bättre


Foto: @Rebecka Andersson
Modell: @Rebecka Andersson & Elias Andersson

Vill så gärna ha min egna lilla bebis, ni kan inte ana!

HEY. Har inte orkat blogga nu på några dagar, har inte mått så bra, och förutom kramperna jag haft i magen (därför som vi åkte in på akuten i helgen) så är jag bombförkyld och har ont i min hals, well.. great. Var såklart på praktiken igår, men mådde SKIT rent ut sagt. Mådde ännu sämre när jag vaknade imorse, så bestämde mig för att sjuka mig, så det gjorde jag. Tänkte att hellre idag än imorgon, eftersom att imorgon ska vi göra sista utvärderingen av mig på praktikplatsen, så vill inte missa det.. Laddar upp mig ordentligt här hemma nu. Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback