Blogg goes crazy


Foto: @Rebecka Andersson
Modell: @Matilda Drewke & Rebecka Anderssson
Redigering: @Rebecka Andersson

Jävla blogg. Har bloggat flera gånger, men så är det jag ser gamla inlägg? nästan på. Bloggade senast igår, men dem inläggen är borta? wtf. Var iallafall hos min faster, för att fira mina kusiner i lördes, gick brao. I går, var vi och firade min syster, och att dem hade fått en liten flicka, vid namn Anna. Bilder kommer! från lördes och i söndes :) Målade lite igår när jag kom  hem, men körde TWILIGHT-NEW MOON-ECLIPSE maraton, sjukt nice. Tröttnade ju på dem ett tag, men nu när jag inte hade sett dem på länge, var det niiice. Nu är jag tillbaka i skolan! HEADS UP! poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback