a bit tired

Hej på er mina fina! Är sjukt trött och det tar evigheter att ladda upp bild idag.. så struntar i det idag :) Ska snart beställa smycken från en sida som heter takkay.net - dem har en sida på facebook också! hemsidan är lite under ombyggnad fortfarande skulle jag vilja säga! ska också beställa detta linnet från http://www.bonprix.se/produkt/topp-moerkgra-944714/?size=28175469&sk=4#

känns som att jag lätt kommer att bli nöjd! Nu är jag glad-trött-nöjd! Superglad över att träffa alla i klassen idag, var ju ett tag sen! men härligast var nästan att träffa min kära Emmsii igen, hon är inte så aktiv i skolan, så träffar henne inte så jätte jätte ofta. därför jag blir så glad när jag träffar henne! Förövrigt ska hon förmodligen hänga med mig hem på fredag, och så ska hon sova hos mig hela helgen, hoppas! men det får vi ju se :) allt kan hända, och allt kan vända! Nu är jag lökig, och nu ska jag duscha! glöm inte det okända ikväll! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback