Thuesday go to die

Hey people. Idag är det tisdag, och jag tänkte ladda upp en såndär bild på mig.. MEN, jag både ser ut och känner mig som en dränkt katt, så det blev det starkt inte! Bjuder istället på en favorit i repris.
Anyways. Igår var jag ledig från skolan, så då tog jag tillfället i akt och följde med Milian på hans 7 års dag! Han valde (såklart) busfabriken, där jag faktiskt aldrig varit innan.. Men det blev en väldigt rolig dag och jag har lite smått ont i benen efter att ha krypit i alla runnlar och klättrat.. Jisses vilket motionspass det blev tillslut! Jag var så trött när jag vaknade i morse, att jag tillochmed inte hörde mobilens alarmsignal.. Jag hörde bara att det burrade på nattduksbordet.. Ja snacka om en trött chey härborta! Senare idag blir det tandläkaren och lite plugg när jag kommer hem.. Men bäst av allt är det the secret circle ikväll klockan 20.00, don't miss it!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback