Sims2 nörd

Hey peeps! Igår fick jag beställt hem bilder, så att jag kan börja skrappbooka någon gång! Förövrigt så har jag slutat på praktiken i fredes, lite sorgligt.. Menmen. Tillbaka till skolan imorgon! Annars så har jag denna morgon suttit och spelat sims2, har älskat sims2 sedan jag var 8-9 någonting, men bara haft sims2 själv på min dator i kanske några månader.. och nu har jag inte spelat på ett tag, men nu blev jag sugen igen! haha, så himla kul att få suget tillbaka, just sayin'! Jag är och har typ alltid varit en sims2 nörd. I looove it! Nu ska jag plugga historia, och sedan spela lite mer, heheh. Puss.

Kommentarer
zoida.blogg.se säger:

Har du slut på fantasi vad det gäller julklappar? Kika in min tävling då där du kan vinna ett presentkort på 100 kr hos gemina arts. Då kan du köpa vad du vill i deras webshop, antingen i julklapp, födelsedagspresent eller till dig själv.
http://idahtt.blogg.se/2012/december/tavling-i-samarbete-med-gemina-arts.html

2012-12-10 | 20:05:44
Bloggadress: http://zoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback