Live-Laugh-Love

Hej people. Vet att jag har visat er denna bilden innan.. Men kände verkligen att jag ville ha den idag! Ibland får jag verkligen saknad; dessa underbara människor. Nelly: Tjejen som skrattar åt allting och alltid har ett skämt på kroken, ett underbart leende och en fantastisk personlighet (längst till höger) Caroline: Snäll och otroligt bra person, jag brukade ge henne råd och prata mycket med henne, deep people (hon efter nelly). Och brevid mig - Världens bästa människa aka Cornelia: VI har så olika varandra, men samtidigt kan vi också vara så lika, jag saknar henne otroligt mycket - varje dag. VI skrattade alltid så mycket och vi hade SÅ roligt. kassa skämt som kunde hålla i veckor eller månader. Kände på mig att jag inte skulle hitta någon annan som du, and I didn't. Varje dag saknar jag våra asgarv och våra kassa skämt som vi hade tillsammans. Men vi är såklart fortfarande vänner, träffas när vi båda kan. Snart ska vi ha julfika! Alltsomallt var vi ett grymt gäng, på högstadiet, efter det.. mer åtskilda tyvärr.. Men jag saknar den tiden. Bilden är tagen i Juli, det var en liten återförening, and it was sweet! Puss på er brudar.
Over and out

Kommentarer
caroline säger:

Aw så söt! Haha, saknar dig med! :)

2012-12-19 | 19:57:51
Bloggadress: http://www.nattstad.se/cnarco

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback