Tradera beroende..

Hej sötnosar! Sitter såklart och kollar på tradera (ångest eftersom att jag precis fått hem alla piercingar, ballerina hänge, ring osv.) men jag sitter och kollar på allt möjligt, och såklart hittar jag något, allways do. Vill ha sakerna som jag hittar, men börjar få enorm ångest eftersom att Linda får beställa hem grejerna till mig, såklart får hon pengar av mig.. men det börjar bli ganska ofta jag gör det nu.. Men känns så svårt, eftersom att jag kan inte själv beställa hem från tradera, dels för att jag vet inte hur man gör och dels eftersom att jag är under 18, och man måste mindst vara 18! Får se om Linda står ut med det länge till.. ångest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback