Oh heavently father, save me.


Saknar det röda lite, är ju typ orange-blond aktig nu atm. Får vänta med att byta tillbaka, rädd för att håret ska ramla av!

Hey. Imorgon börjar första skoldagen nu efter påsklovet, men skönt har det varit! Har varit och pratat med min käre mormor hela dagen, så blev inte mycket mer än så (förutom matten då, heheh) Nu ska jag fixa lite ny header på picnik.com eftersom att sidan snart lägger ner, SADFACE. Blir lite hektiskt nu onsdag-torsdag kanske fredag också. Så får börja med träningen nästa vecka, och då jävlar ska jag kötta!! Första dagen med LCHF idag, och det gick helt okej, lite små frestelser men det har gått bra! Ville också berätta om en sak jag hittade på tradera. Nämligen en riktig jävla Rebecka ring -written all over it!

Ska flörta lite med Linda, så att hon kan köpa hem den till mig, helt otroligt jevla snögg!! Inlove
Skola imorgon, och jag börjar 10.40. ehehe. Later babes! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback