Min största förebild


google.se

Min största förebild, alltså P!nk. Tror aldrig att jag har delat med mig till er min kärlek till henne? I vart fall så har P!nks låtar och texter följt mig genom livet sedan jag var ca 8-9 år, och jag har alltid lyssnar på henne och sett upp till henne! Kommer att tatuera in henne på min kropp också! (antar att ni då förstår min kärlek till henne) Och nu har hon dessutom också fått en dotter! Vilket gör att jag ser upp till henne och beundrar henne desto mer, eftersom att ni alla vet, så vill jag så jävla gärna bli mamma! Har velat bli mamma sedan jag var 14 år, men än är det inte verk av den saken! Men det kommer att bli, någon gång i framtiden! tanken med detta inlägg var att försöka få er att förstå hur mycket hon har betytt för mig  - alltid. Igenom mina svåra stunder - mina glada stunder- helt enkelt igenom alla stunder! Jag tröttnar aldrig på hennes låtar, och kan lyssna på henne när som! En av mina drömmar har länge varit att träffa denna underbara människa, men tror inte det kommer att hända tyvärr. I vart fall, Jag ♥ Alecia beth moore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback