Lugn dag


Foto: @Linda Hallström
Modell: @Milton Andersson Hallström & @Rebecka Andersson
Redigering: Ingen.


Hej och hoj! Idag har jag skrivit nationella svenska igen på morgonen, så slutade typ 10.00. Men väntade tills lunch, och efter jag käkat åkte jag in till landskrona och hälsade på syrran och fredrik! Nu är jag hemma, och är ganska nöjd, eftersom att dagen har varit helt okej! Jag min bok-o-man har hyrt en ny bok på bibblan, tredje boken i ena serien som jag läser. För er som vill veta heter den Berusad av evigt liv. Har läst lite, och den verkar ganska bra, dock tror jag att andra boken i denna serien var bättre. Menmen. Later. Pusss




Kommentarer
J O N S S O N L ♡ säger:

Snygg blogg, allt bra idag? :)

2012-04-26 | 19:19:07
Bloggadress: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback