Focus please


weheartit.com

Focus Focus. Känner att allt har börjat att bli så himla jobbigt på senaste tiden, men jag biter fast och kämpar vidare såklart! Allt kring vänner och ovänner, börjar växa något otroligt, bråk och tvivel, vem kan man lita på egentligen? Vem av dem bryr sig? Frågor som ständigt finns i mitt huvud. Vänskap för mig är viktigt, men det verkar som om det inte spelar någon roll för andra. I vart fall, så känner jag att jag bara vill ta mig i kragen och kämpa fram till sommarlovet! kommer börja träna med Johanna nästa vecka, när hon fått allt färdigt med gymmet osv. SER JAG FRAM EMOT! Känner bara att jag måste ge gärnet nu och bruka allvar, dessutom lägga ner mer tid på min självbiografi istället för allt gnabb och bråk som varit på sistone. Keep on following. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback