Beautiful missed summer


Foto: @Rebecka Andersson

Haj, jag sitter och tittar lite smått på teen mom, ett av mina favorit program såklart (antar att ni vet varför) Och jag har samtigt gjort nyttiga sports bars, vilket är "måltisdsersättning" eller vad man ska kalla det. Om jag är hungrig efter skolan kan jag äta en sådan, bli mätt och ändå inte känna ångest för att jag har ätit något onyttigt, för det har jag ju inte! Nu ska jag dyka näsan ner i "Under din hud" av melissa merr, men det är dock andra boken i serien, första har jag redan läst, men om ni är intresserade av att veta så heter första boken: "Mer än ögat ser" Rekommenderas! Nä men om jag skulle ta tag i mitt liv osv osv. Puss

Kommentarer
Anonym säger:

Vill du vinna usa twisted bikini?



Det är superduper enkla regler!



http://danamisaghi.blogg.se/2012/april/vinn-usa-bikini.html#comment

2012-04-20 | 20:00:24
saga säger:

Fin blogg :) Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar :)

2012-04-21 | 08:15:04
Bloggadress: http://saganilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback