A+ på nationella!


Foto: @Rebecka Andersson
Redigering: @Rebecka Andersson


Halloj! Har varit hemma i flera timmar, och än en gång börjar kvällen gå mot sitt slut, imorgon ska jag upp tidigt, och skriva nationella i 3-4 timmar, och sedan åka hem igen, lite onödigt. Men ändå helt ok! Jag fick reda på att jag fick A+ på muntliga nationella svenska, har aldrig haft så högt betyg innan! VÄLDIGT STOLT! imorgon blir det ännu ett skriftligt, gjorde ett skriftligt i svenska i går också.. menmen, bara att få det avklarat! Nu har jag läst ut Caroline af ugglas självbiografi, och jag kan faktiskt säga att jag har fått lite mer insikt i hur hon är som person, tidigare har jag tänkt som många andra "fan vad hon ser ut" eller "Inser hon hur hon låter?" och självklart gör hon det, och har tar upp det flertal gånger i boken. Värd att läsa! Snart krypa till kojs. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback