Sprickor blev hål i fasaden


Foto:google
Här har vi en het Channing Tatum, omg sååå heeet.

Godmorgon och i dag snöar de ute! :D Eller egentligen inte, men jag vill låtsas de! Eftersom att snö innebär jul och jul innebär julklappar! :) Hihih. Och igår gjorde jag äpplepaj och fick håret färgat och klippt också! ganska glaaaaad, jao! Äpplepajen har jag med i skolan idag och bjussar på! tror mina vänner blir lagom glada för de ;) Nu lyssnar jag på Daniel Adamns Ray - Dum av dig. och försöker hitta orken till att räkna matte! ahhh.
Jaja, vi hörs!


/Becksi

Kommentarer
frida blad säger:

låter som en bra dag ^^

2011-09-29 | 11:06:19
Bloggadress: http://iloveblad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback