Silence might be the way 2 go


Hon sa:" du är bara ett litet barn inuti, med en kall yta utanpå"

Tjenixen!
sådär lagom töntigt liksom.. haha
Bilden här ovan har jag med i detta inlägg därför att jag ville visa den snygga tatueringen, som jag gillar as mycket! kanske blir den nån gång i framtiden? ;) man vet ju aldrig.
nu tänkte jag sammanfatta min dag.. sådär litegrann..
Jag har varit i skolan fram till klockan 3, och sen begav vi oss in till centralen (med "vi" menar jag , jag och mina klassvänner :) ) fick snabbt springa in på konsum och handla min hårfärg!!! och lite färdmat blev de också ;) sen halvsprang jag till mitt tåg som skulle gå om 3 minuter. Såg sen att tåget var försenat med 1 minut men jag hann ju ändå. Sen träffade jag på lilla corrsan! en gammal vän till mig. och sen begav vi oss med tåget till min lilla hemby. Efter de gick jag hem mot Hanne, en vän som man kan prata med! så de gjorde jag också, ett litet tag. Sedan gick jag hem och gjorde mitt eget special nudelkäk, ser alltid jättekonstigt ut, men de blir skitgott!
Och nu.. är jag trött och.. fundersam över vad nästa dag kan ha att ge!
hoppas dessutom att nästa avsnitt av awkward kan komma ut snart!!! :D

latero


/Rebecksi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback