Om jag kan sluta blunda


Här har vi Milian Hallström, på sin första skoldag!


Godmorgon världen!
Lagom pigg och så! Men har några ärenden att göra klockan 10 idag, så gick upp klockan 8. Ja, jag vet vad ni tänker. "jävla idiot" eller nått. "Varför gick hon upp så tidigt?!" Men ja, jag är sån, haha kan inte hjälpa de riktigt. I alla fall så tror jag inte att de händer så mycket utöver de som jag ska göra nu på morgonen.. ska tvätta när jag kommer hem ja, och sen så blir de väl en ganska lugn söndag, älskar't.
Jag väl säga tack till min fina bästa vän för igår! Det var mysigt, och kul, och de behövdes verkligen'! Tack bästa vän, du är bäst!
Känns som allt bara flyter


ha en mysig söndag, för de ska jag sötisar! :)


/Rebecka A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback