I'm lost and all alone right now

allt "vi" hade var en lögn, precis som allt annat som varit älskvärt för mig


När dem vet vad vi håller för kort
Hejsan. Är inte speciellt glad, har varit hemma idag också, och jag längtar faktiskt till skolan imorgon, helt galet. Saknar brudarna!! och Nisse och kexet såklart! Festen som kommer på fredag känns verkligen välbehövlig. Behöver en bra kväll med mina babes! Har kollat på hundratals filmer i 2 dagar nu, i brist på annat! Så har sett en massa avsnitt av awkward, en sjukt bra serie!! och väntar nu på fler avsnitt av den , men tror inte de kommer fler faktiskt :( Sen har jag kollat på "jag saknar dig" (2 gånger) en galet bra film, love it! och sen har jag kollat på "Friends with benefits", "Life size" och "Tretton" , sjukt bra filmer! Iallafall.. är smått taggad för skolan imorgon!

later guys

/Rödluvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback