finns inga löften där du bor

jävla as.

Är rejält trött idag, som alla andra dagar såklart! Sitter i skolan och väntar på mina efterlängtade vänner, som jag saknat under de 2 dagar jag varit borta! Och eftersom dem skrivit massa i min logg och undrar var jag är och att dem saknar mig osv. så kan man ju anta att dem saknat mig också! men för tillfället är de bara jag och en till här.
Det känns som att jag bara vill sova i en evighet .. och när jag vaknat är livet med på min sida igen och allt kommer gå bra för mig, men eftersom att jag är en människa, så kommer detta aldrig kunna hända förutom om jag handlar i koma såklart, men de kommer nog inte heller hända faktiskt. Men bara tanken på att ligga i min sköna , varma och så oerhört mysiga säng, och bara sova i en evighet. är lockande. jävligt lockande.

Men nu taggar vi för skolan!

/Beckis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback