andas andas


foto: google


Hej hopplös, lever livet lottlös
Hej och hå, klunka på.
Jag blir så sjukt trött på idioti och dumma kommentarer, hatar när folk inte kan stå för sig själva och vad de säger, även om jag ibland har svårt för att stå för mig själv. När människor behandlar bra människor som en bit skräp på marken, ska man egentligen gå fram till dem och fråga vad fan dem håller på med. Men vem gör de egentligen? svaret är ingen. och varför? därför att ingen vågar, därför att dem/vi tror att skiten ska överlåtas på oss. så vi vågar inte. Är de någon som ska säga ifrån så är de nån som kan snacka och "slå" tillbaka med råge. annars blir man bara bankad till marken.
jag blir bara så sjukt trött.
Vägen är lång och den ringlar sig fram genom okända landskap
Nisse bjuder mig på MC efter skolan, de bockar vi och bugar för!

kyss och smek, kärlek är en kär lek

/Rebecksi

Kommentarer
frida säger:

söt bild :3

Jag förstår vad du menar, livet är inte lätt :/

2011-09-22 | 12:43:03
Bloggadress: http://iloveblad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback