'Cause you can't lose something you never had'


weheartit.com


It's about sadness and pain, and how you do it all in vain




Hejsan!
Nu sitter jag och "taggar" matte or whatever, faktum är att matten började för snart en halvtimme sen och jag har inte börjat räkna än , haha.. bra där. Efter skolan idag har jag lite för mig och sen är jag väl hemma typ vid 8 ikväll, great.  Känner mig inte alls taggad för idag, men det ska nog bjudas på Kladdkaka idag, Nathalie i min klass ska ha bakat! så de hoppas vi på, eftersom att jag har varit så sjukt sugen på kladdkaka hela veckan , haha. Har  ju varit ganska "nyttig" denna veckan och nästan inte ätit något som t ex Kakor och godis, men idag är jag också galet sugen!



Ser hur de blir,
later guys!!



/Rebecksi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback