Bedragen av en tanke


weheartit.com



HEJSAN!
En glad chey här ja!! hade skrivit ett mail till riverside i landskrona för att få reda på vad det kostar att göra 2 hål till extra i mitt vänstra öra, eftersom att jag redan har ett i varje, men nu vill jag ha 2 hål till ju.. och det kostade 100 kronor hålet om man vill ha plast och 140 kronor hålet om man ville ha titan, men jag kör nog på plast! vill ni veta mer om riverside så finns dem på www.riversidetattoo.se , och hon som piercar där och skjuter osv, heter Sanne och hon har gjort den jag har i näsan också, och det gjorde hon galant, så i vart fall ska jag göra dessa 2 hål i mitt vänstra öra, snarast!! happyface!! :D



/Rebecksiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback