allt i ens liv egentligen


'

HHEEEY.
Denna helgen har varit allt för seg men ändå chill.. antar jag! har precis ätit glass samtidigt som det känns som jag ska kräkas.,. haha kommentera inte det! Finns egentligen inte mycket att säga om varken idag eller igår. För det var bara 2 'ingenting dagar' tråkiga dagar egentligen men ibland är det skönt att ligga och titta på film hela dagen, även om det ibland är allt för många helger som går åt till de! men de e skönt! ibland. Jag är trött , har ont i huvudet och känner mig lite sleden, men sånt har vi inte tid till! så imorgon taggar vi till matte på morgonen , och att jag ska gå upp 05.30 imorgonbitti.. men efter skolan ska jag göra 2 hål till i vänster öra! yey! can't wait!


lateroo


/Rebecksii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback