-Berätta något som ingen annan vet

- Berätta något som ingen vet.
Ingen vet väl egentligen att jag tänker på min framtid och mitt förflutna 24/7.
Jag bryr mig jätte mycket och påverkas hela tiden av det som folk säger till mig.
Jag gillar inte när folk tittar eller "stirrar" på mig för länge. Då tror jag att det är något fel med mig på något sätt.
Jag är rädd för att gå hem själv när det är jätte mörkt, pga saker jag varit med om.
När jag säger att jag älskar någon, så gör jag det (förutom en gångs misstag då jag sa det, men inte kände så).
Jag är antagligen den enda tjejen som jag vet, som har så dåligt självförtroende. Jag tror aldrig på när folk säger positiva och fina saker till mig eller om mig. Jag är liksom inte vacker eller något annat.( säger inte detta för att någon ska säga emot)
Jag är inte nöjd med mig själv, och har nästan aldrig varit, redan när jag var ca 7 år, ville jag göra operationer för att vara fin, så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback