I'm not thinking about any Ex, i'm thinking about whatever's next.


Jullov ftw! Känns nästan som att jag helt och hållet har tappat tidsuppfattningen, känns som att det är dagen efter julafton fortfarande, men nej det är det inte! Jag gör inte så mycket om dagarna, kan ju inte ta mig någonstans, så är ganska beroende av mina päron! kan inte dem-kan inte jag. Kanske ska ut med syrran och hennes kille till mellandagsrean, får se om det blir av idag! Juste! skulle informera er om vad jag fick i julklapp också!
Jag fick:
* 100:- av mormor och morfar
*presentkort på HM av kusinvitamin
*Svart tröja av moster vickan, samt en svart halsduk, love it!
*Läpp telefon, röd! av syster ann-louise med familj!
*Kamera! från mamma och pappa! (måste dock köpa minneskort och batterier för att den ska funka)
*En ring och mys strumpor från lillasyster Nicole.
* En liten paket med kolor från min brors "följe" eller ja.. dem är inte tillsammans än!
*En scarfs från min bror!
*Ett ljusfat med 4 olika doftljus! från min syster Marina och hennes kille Fredrik!
* En skiva med imperiet (ett band som Thåström var med i innan han went solo, love thåströööm) från Bass och Linda , med familj! LOVE IT!

Tror inte att jag fick mer än så! men jag vann också 2 glögg koppar på  julklapps spelet! jääääätte fina!
Ha de bra, jag hör av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback