- Ett minne från när du var liten.

- Ett minne från när du var liten.
Jag kommer ihåg när pappa körde lastbil och jag följde med honom massor av gånger, hjälpte honom att ta av säckar med ren tvätt till hotell osv. När magen började kurra körde vi till korvkiosken och ALLTID åt vi varsin knake, alltid. Det gjorde pappa alltid, med mig, min storebror och med min storasyster Marina. Det var vår grej liksom. Men pappa fick ju tillslut sluta med det arbetet, eftersom det hade slitit hårt på honom, och eftersom att han är hjärtsjuk. Han har svårt att göra saker utan att få ont eller utan att bli för ansträngd. Men jag hoppas verkligen att han får vara kvar länge. Älskar dig pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback